Online Diary ✫ Blog AfiQah ✫: Amarah

Amarah

marah?
sikap yang paling tidak sempurna
sikap dan sifat negatif
tapi ada aku kesah?
aku tak kesah sebab aku tak matang lagi
tidak memahami perasaan orang laen..
mungkin?

marah?
aku ego
aku panas baran
aku tak sempurna
tapi?
aku cuba jadi yang terbaik
mungkin lah kan..

marah?
Allah marah dengan sifat tu
Allah membenci dengan sikap sebegitu
tapi?
kenapa harus aku buat jugak?
kerana
aku telah dihasut syaitan
Ya Allah

marah?
aku sanggup blah macam tu je
sebab apa?
kau fikir fikir lah
maybe sebab marah kot?
pandai pun

marah?
hubungan mudah retak
btoii tuu
sebab apa boleh retak eerrk?
sebabnya 
masingmasing tak berikan komitmen
tuduh sana tuduh sini

marah?
pegi main jauh jauhlah perasaan ni
aku benci
tanam kedalam tanah sedalam yg bule
PEGI!!

marah?
aku cuba jadi matang
tapi?
aku tak mampu
hmm

marah?
masingmasing kene berubah
tapi?
tak kan sorang je kot kene berubah
emm

marah?
nyah kaauu~
pegi sejauh yang mungkin
sebab kau, aku memberontak
sebab kau, aku terseksa
urrm

marah?
sebab marah jugak
hubungan aku retak
pegi kau 'MARAH' dari hidupku

tade kene mengena dengan sesape pun..




Terima kasih kerana sudi membaca entry Fiqa ^^

2 comment:

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

 
Copyright © . All Right Reserved by Farah Afiqah